خرید شارژ و بسته اینترنت رایتل

تاریخ ارسال : 1403/01/25

خرید بسته اینترنت و شارژ رایتل

اگر به یادداشته باشید در گذشته برای خرید شارژ باید به مراکز و یا شعبات بانک ها مراجعه می کردید و ممکن بود در زمانی که شما نیازمند افزایش اعتبار سیم کارت خود بودید روز های تعطیل و یا ساعات تعطیلی و استراحت بود. اما ظهور تلفن های هوشمند باعث شد تا اپراتور ها تغییراتی را در سیم کارت ها ایجاد کنند، از جمله این تغییرات شامل خرید شارژ در هر زمان و مکان از طریق روش های گوناگون می باشد. از سوی دیگر سال های نخستین که تلفن های هوشمند در بازار ایران موجود شدند برای اقدام به خرید بسته اینترنت همراه کاربران باید شارژ خریداری کرده و با استفاده از کسر اعتبار سیم کارت می توانستید بسته اینترنت همراه خود را فعال کنید. اما در چند سال اخیر اپراتور ها موفق شدند تا با پرداخت مستقیم از طریق درگاه بانکی مشترکین بتوانند اقدام به فعال سازی بسته اینترنت کنند. حال ما با ارائه این مطلب قصد داریم تا توضیحات مختصری راجع به اپراتور رایتل و نحوه خرید شارژ و بسته اینترنت در این اپراتور را در اختیار شما مشترکین رایتل بگذاریم. 

چقدر اطلاعات در مورد اپراتور رایتل دارید؟

قبل از صحبت در مورد خرید شارژ و بسته اینترنت رایتل بهتر است اندکی درباره اپراتور رایتل صحبت کنیم. اپراتور رایتل شرکتی نیمه خصوصی است که از سال 1386 وارد بازار تولید و عرضه سیم کارت شد. اپراتور رایتل طی سال هایی که شروع به فعالیت کاری خود کرد با ارائه خدمات کاربردی برای مشترکین خود توانسته اعتبار و طرفداران زیادی را جذب کند و در حال حاضر به عنوان سومین اپراتور رایج کشور شناخته می شود.

این اپراتور از دو کلمه رای و تل تشکیل شده است که رای به معنای خرد، هوش، فکر و اندیشه است و تل دقیقا همان معنی را می دهد که در اولین تفکر به مغزتان خطور می کند.

لازم است بدانید اپراتور رایتل سیم کارت های خود را در 6 نوع مختلف به فروش می رساند که نام آنها را همراه با ویژگی هایشان در لیست پایین آورده ایم :

سیم کارت آبی : این سیم کارت با هدف حمایت از تیم فوتبال استقلال در نظر گرفته شده و امکان خرید آن با شماره دلخواه و بسته های اینترنت 100 گیگابایتی فراهم است. با خرید سیم کارت آبی دائمی و اعتباری رایتل میتوانید در باشگاه حمایت از این تیم عضو شده و از مزایای این محصول برخوردار شوید.

سیم کارت انرژی : به جز خرید شارژ رایتل، یکی دیگر از موضوعات جذابی که در گوگل زیاد جستجو می شود، مربوط به سیم کارت های انرژی رایتل می باشد. این محصول طرح های E20 و E40 را دارد و امکان بهره مندی از تعرفه های مقرون به صرفه ای را در اختیار تمام کاربران قرار می دهد.

سیم کارت جوان : یکی دیگر از سیم کارت هایی که اپراتور رایتل ایجاد کرده است سیم کارتی برای جوانان است. این نوع سیم کارت با قیمت 20 هزار تومان به فروش می رسد و به مدت یک سال در هر جمعه به آن سیم کارت 200 مگابایت اینترنت تعلق می گیرد. همچنین این سیم کارت در ابتدا شامل 25 گیگابایت اینترنت 90 روزه می باشد.

سیم کارت هدیه : سیم‌کارت اعتباری هدیه شامل بسته اینترنت و مکالمه و اعتبار اولیه می‌شود که این مورد، خود زیرمجموعه‌های متعددی دارد. برای اطلاع از آن‌ها، بهتر است به وب‌سایت رسمی رایتل مراجعه کنید.

سیم کارت های X40،X100 : کسانی که برای خرید سیم‌کارت X100 و X40 اقدام می‌کنند، می‌توانند از مزیت‌های زیادی از جمله 100 گیگابایت اینترنت همراه + سیم‌کارت هدیه بهره‌مند شوند.

رایکارت، رایکد و کارت هدیه رایکارت، رایکد و کارت هدیه : اگر می‌خواهید که با خرید سیم‌کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری، امکان بهره‌مندی از تخفیف 100 درصدی نصیب شما شود، باید سراغ رایکارت، رایکد و کارت هدیه رایتل بروید.

 

نحوه خرید شارژ و بسته اینترنت رایتل

اپراتور رایتل برای مشترکین خود روش های گوناگونی را ارائه کرده است که مالکین سیم کارت های رایتل با استفاده از تلفن همراه به صورت غیر حضوری شارژ و بسته اینترنتی خریداری کنند.

اپلیکیشن رایتل من : اپراتور رایتل نیز مانند دیگر اپراتور ها اپلیکیشنی کاربردی را در اختیار مشترکین خود گذاشته است که یکی از قابلیت های این اپلیکیشن خرید شارژ و بسته اینترنتی می باشد. مالکین سیم کارت های دائمی رایتل می توانند با مراجعه به رایتل من بسته های اینترنتی موجود را خریداری کنند همچنین مشترکین اعتباری رایتل می توانند با مراجعه به این اپلیکیشن سیم کارت خود را شارژ کرده و یا بسته اینترنت خریداری کنند.

وب سایت رایتل : یکی دیگر از روش های خرید شارژ و بسته اینترنتی مراجعه به وب سایت رایتل است. مشترکین با مراجعه به وب سایت رسمی رایتل شاهد بسته های اینترنت و شارژ با قیمت و حجم های مختلف خواهند بود.

کد دستوری : یکی از راه هایی که نیاز به اینترنت هم ندارد استفاده از کد دستوری می باشد. مشترکین اعتباری رایتل با شماره گیری کد دستوری #999*789* میتوانند سیم کارت خود را شارژ کنند.

 

 

بسته های رومینگ ویژه نوروز 1403 همراه اول

تاریخ ارسال : 1403/01/14

بسته رومینگ

ممکن است کلمه رومینگ به گوش شما هم خورده باشد. اما معنی این کلمه برای شما گنگ باشد. لازم به ذکر است کلمه رومینگ به این معنی است که افراد توانایی استفاده از سیم کارت ایرانی در خارج از کشور داشته باشند. در گذشته که بسته های رومینگ ارائه نشده بود افرادی که به کشور های خارجی سفر می کردند به غیر از هزینه های زیادی که صرف خرید سیم کارت خارجی می کردند زمان زیادی را نیز صرف خرید سیم کارت خارجی می کردند. اما اپراتور همراه اول با ارائه بسته های رومینگ در سال گذشته برای زائران حج تمتع و ماه گذشته برای مشترکینی که قصد تماشای بازی تیم فوتبال کشور را در قطر داشتند و هم اکنون برای مشترکین همراه اولی که قصد سفر به کشور های خارجی در نوروز 1403 را دارند  این مشکل را رفع کرده است. اپراتور همراه اول برای مشترکین خود بسته های رومینگ در چند کشور مشخص شده را ارائه کرده است و مشترکین با خرید بسته های رومینگ همراه اول می توانند در سفر خود از سیم کارت های ایرانی به راحتی استفاده کرده و لذت ببرند. 

 

بسته رومینگ چیست ؟

رومینگ به زبان ساده یعنی اینکه بتوانید با سیم کارت ایرانی خود در خارج از ایران از امکاناتی مثل دریافت تماس و پیامک و اینترنت استفاده کنید. با استفاده از سرویس رومینگ، شما نیازی به تهیه سیم کارت کشور مقصد ندارید و با همان سیم کارت خود می‌توانید از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد، از خدمات اپراتور خود استفاده کنید.

 

بسته رومینگ همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی در روزهای پایانی سال، از برنامه های رایج خانواده های ایرانی است که ترجیح می دهند بنا به میزان بودجه خود، با برنامه ای مشخص به استقبال سال نو بروند.

اپراتور همراه اول برای تمامی مشترکین خود (سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول) چهار بسته رومینگ را ارائه کرده است که مشترکین میتوانند با توجه به کشور منتخب برای سفر، اقدام به خرید و فعالسازی بسته رومینگ کنند.

 

بسته ویژه رومینگ با عراق

اپراتور همراه اول برای کاربران همراه اولی که قصد سفر به کشور عراق را دارند بسته اینترنت نامحدود با مدت زمان استفاده هفت روزه را تدارک دیده است. مشترکین همراه اول میتوانند با پرداخت 500 هزار تومان اقدام به فعال سازی این بسته کنند.

 

بسته ویژه رومینگ با ترکیه

مسافران ترکیه نیز میتوانند با پرداخت 500 هزار تومان بسته اینترنت نامحدود به مدت زمان استفاده در ده روز از بسته رومینگ ترکیه بهره مند شوند.لازم به ذکر است با فعال سازی بسته رومینگ ترکیه هدایایی که شامل (20 دقیقه مکالمه به همراه 20 عدد پیامک) می باشد را از سوی اپراتور همراه اول دریافت خواهید کرد. 

 

بسته ویژه رومینگ با امارات

مشترکین همراه اول که قصد سفر به امارات متحده عربی را دارند، می توانند بسته اینترنت نامحدود هفت روزه را با قیمت 5.000.000 میلیون ریال معادل 500 هزار تومان فعال کنند. اپراتور همراه اول همزمان با خرید بسته رومینگ امارات 30 دقیقه مکالمه و 30 عدد پیامک را به مشترکین هدیه می دهد.

 

بسته های ویژه رومینگ دور دنیا

سایر مشترکان همراه اولی که علاقه مند هستند در سفرهای نوروزی خود به چندین کشور منطقه یا کشورهای اروپایی و آسیایی سفر کنند و بدون خرید سیمکارت خارجی از بسته های مقرون به صرفه اینترنت با مکالمه رومینگ بین المللی استفاده کنند، می توانند بسته های رومینگ دور دنیا ویژه ایام نوروز 1403 را انتخاب کنند.

متقاضیان میتوانند بنا به نیاز خود با پرداخت هزینه یک میلیون تومان اینترنت نامحدود هفت روزه و با پرداخت 480 هزار تومان از بسته 25 دقیقه مکالمه 14 روزه بهره مند شوند.

 

نحوه خرید و فعال سازی بسته های رومینگ همراه اول

مشترکین همراه اول که قصد خرید بسته های رومینگ همراه اول را دارند می توانند با مراجعه به سایت https://mci.ir/roaming  اقدام به خرید و فعال سازی نمایند.
نکته : متقاضیان باید قبل از ورود به کشور مقصد از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان یابند. مشترکین همراه اول برای استعلام این کار میتوانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 291 مربع و یا مراجعه به منوی رومینگ اپلیکیشن همراه من اقدام کنند. 

 

تاثیر سیم کارت دانش آموزی در زندگی نوجوانان

تاریخ ارسال : 1402/12/01

سیم کارت داتش آموزی

همانطور که میدانید از سی سال پیش تا امروز سیم کارت ها پیشرفت زیادی داشتند که بخش بزرگی از پیشرفت سیم کارت مربوط به زمانی میشود که گوشی های هوشمند همراه در بازار ایران موجود شد. این موضوع به قدری پیشرفته شده است که در چند اخیر شاهد اعتیاد های فضای مجازی شده ایم.به طور کلی اینترنت و تکنولوژی و یا فضای مجازی دارای چند مورد مزایا و چند مورد معایب می باشد. از مزایای آن میتوان به دسترسی راحت به کل دنیا و از معایب آن میتوان اعتیاد به تلفن همراه و دنیای مجازی در صورت استفاده نادرست از آن اشاره کرد. امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های والدین برای فرزندان زیر هجده سال خود اعتیاد به دنیای مجازی و افت تحصیلی آنها می باشد. به همین دلیل در اوایل دهه نود طرح سیم کارت های دانش آموزی مطرح شد که نوجوانان با استفاده از این نوع سیم کارت تنها به یک سری شماره های مشخص شده دسترسی دارند. اولین باری که سیم کارت های دانش آموزی ارائه شد بازخورد خوبی نداشت ولی در سال هایی که کرونا آمد و مدرسه ها غیر حضوری شد فروش این نوع سیم کارت بازخورد بالایی داشت. 

 

سیم کارت دانش آموزی چیست ؟

همانطور که از اسمش پیداست این نوع سیم کارت مختص به دانش آموزان است و زمان مراجعه برای خرید سیم کارت به اسم دانش آموزان ثبت میگردد. سیم کارت دانش آموزی مانند سیم کارت های عادی می باشد که میتوان به وسیله آن از ارتباطات تلفنی و پیامکی برخوردار شد. تفاوت سیم کارت های دانش آموزی با سیم کارت های عادی استفاده محدود از این خطوط می باشد، یعنی دانش آموزان می توانند با استفاده از این سیم کارت تنها با شماره های مشخص شده مانند شماره آتش نشانی، اداره پلیس، بیمارستان ها و... برقرار کنند.

همانطور که ذکر شد طرح سیم کارت دانش آموزی در اوایل دهه نود ارائه داده شد ولی به دلایل مختلف از سیم کارت دانش آموزی استقبال چشم گیری نشد. اما پس از غیر حضوری شدن مدارس در دوران پاندمی کرونا فروش سیم کارت های دانش آموزی بازار داغی را پیدا کرد.

 

سخنان آقای شریفی یزدی (جامعه شناس) در رابطه با سیم کارت دانش آموزی

آقای شریفی یزدی (جامعه شناس) بیان کرد : هر رسانه جذابیت خاص خود را برای مخاطبین دارد، این رسانه های جدید در ابتدا افراد را جذب خود می کنند تا شروع به چرخیدن در این فضا کنند. هر شخص به علت های گوناگون و هدف های مشخص وارد سایت و شبکه ها شده و پس از مدتی این وب گردی ها به اعتیاد به رسانه و شبکه ها تبدیل می شود .

وی افزود : این اتفاق جهانی بوده و مختص کشور ما نیست. البته در ایران به دلیل عدم وجود زیر ساخت‌های لازم برای جذب نوجوان و جوانان به فعالیت‌های درست مثل زیر ساخت‌های ورزشی و هنری، مسئله کمی پررنگ‌تر است.

این کارشناس یاد آور شد : در دوره های گذشته تلویزیون نقش پر رنگی در زندگی شهروندان داشت ولی اکنون برای نسل جدید شبکه های اجتماعی جایگزین تلویزیون شده است. و این موضوع روی عملکرد افراد در ابعاد مختلف تاثیر گذار می باشد. تاثیرات جسمانی به لحاظ گرفتن تحرک و اضافه وزن در نسل های امروزی و کاهش توان فکری جوانان و نوجوانان و افت تحصیلی از دیگر اثرات مخرب دنیای مجازی برای نسل جوان است.

وی ادامه داد : در دنیا طرحی وجود دارد که والدین برای کودکان و نوجوانان خود سیمکارت و گوشی هوشمندی را تهیه می کنند تا فرزندانشان امکان تماس با شماره های مشخص شده در شرایط ضروری را داشته باشند. لازم به ذکر است که این سیم کارت ها دسترسی به اینترنت ندارند و با استفاده از آن فقط میتوانند با شماره های اضطراری تماس بگیرند. در کشور ما هم به همین دلیل سیم کارت های دانش آموزی به بازار عرضه شده است.

 

سیم کارت 0912 رند از جنس طلاست

تاریخ ارسال : 1402/11/30

سیم کارت 0912

از زمانی که تلفن های همراه در بازار ایران عرضه شد بسیاری از عملکرد ها را برای کاربران تغییر داد و این تغییر باعث شد تا انجام کار های بانکی و … را برای افراد آسان تر کرد. همچنین تلفن های همراه هوشمند تاثیراتی را روی قیمت های سیم کارت گذاشت و امروزه شاهد قیمت های باور نکردنی سیم کارت هستیم. لازم به ذکر است در سال های اولی که سیم کارت در کشور عرضه شد فروش آنها به صورت ثبت نامی و با قیمت کم بود که سیم کارت ها به صورت دائمی به فروش میرسید. اما در حاضر به قدری قیمت های سیم کارت بالا رفته اند که نه تنها یکی ابزار ارتباطی بلکه یک ایده برای سرمایه گذاری و ایجاد یک شغل پر درآمد شده اند. البته ناگفته نماند که همه سیم کارت ها گران قیمت نیستند و تنها برخی از سیم کارت های رند و همچنین خطوط 0912 گران قیمت می باشند. این نوع سیم کارت به علت قدمت بالایی که دارد دارای اعتبار بالایی بین کاربران شده است و همین اعتبار باعث شده تا قیمت سیم کارت 0912 بالاتر برود. 

 

سرمایه گذاری روی چه سیم کارتی مناسبت است ؟

در حال حاضر سیم کارت ها به غیر از ابزار ارتباطی توانسته اند بازار گرمی را برای افراد ایجاد کنند. همچنین سیم کارت ها در چند سال اخیر ابزاری برای سرمایه گذاری با مبالغ کم و زیاد شده اند. همانطور که ذکر شد گران قیمت ترین سیم کارت های کشور خطوط 0912 می باشند که متعلق به اپراتور همراه اول هستند، بنابراین سرمایه گذاری روی سیم کارت های همراه اول با پیش شماره 0912 ایده مناسب تری است.  اگر قصد سرمایه گذاری با بودجه بالا روی سیم کارت را دارید می توانید سیم کارت 0912 با کد 1 و 2 را در نظر داشته باشید.

نکته : لازم به ذکر است که قیمت گذاری دقیق سیم کارت فقط توسط کارشناسان قابل انجام است و اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد اطلاع از قیمت سیم کارت خود را دارید میتوانید از قیمت گذاری تخصصی سایت رند باز که توسط متخصصان و کارشناسان بر اساس قیمت سیم کارت های مشابه، رند بودن یا نبودن و دیگر شاخصه های دارای اهمیت در قیمت سیم کارت انجام میشود استفاده کنید.

 

سرمایه گذاری روی سیم کارت رند

به طور کلی سیم کارت رند به سیم کارت هایی گفته می شود که از یک عدد چندین بار در شماره تلفن استفاده شده باشد و به راحتی در ذهن کاربر بماند و هر چقدر از یک عدد در شماره بیشتر استفاده شده باشد قیمت سیم کارت افزایش می یابد. برای مثال شماره تلفن 09301111111 اگر این شماره برای افراد عادی موجود باشد میتواند با قیمت میلیاردی معامله شود و به جرات میتوان گفت این نوع شماره میتواند از سیم کارت های 0912 کد یک هم گران تر باشد.به نظر شما اگر این شماره با پیش شماره 0912 برای افراد موجود شود با چه قیمتی محاسبه می شود؟ به همین خاطر سرمایه گذاری بالا روی شماره های رند و خاص میتواند پیشنهاد دیگر  ما به شما باشد که اگر سیم کارت های رند 0912 را خریداری کنید سود سرمایه گذاری شما چندین برابر می شود .

 

سیم کارت رند چه تاثیری در رونق کسب و کار دارد ؟

شماره تلفن یک کلید ارتباطی است، آن را از دست ندهید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از یک فروشگاه خرید آنلاین انجام داده اید و قصد خرید دوباره از همان فروشگاه را دارید ولی اسم برند را فراموش کرده اما بخاطر رند بودن شماره تلفن آن برند هنوز در ذهنتان مانده باشد. به خاطر سپردن شماره توسط مشتریان یکی از پارامترهای جذاب سیم کارت رند در کسب و کار شماست.

یکی دیگر از مزایا و تاثیرات شماره رند اعتبار دادن به برند شما می باشد. همانطور که ذکر شد اکثر سیم کارت های رند از قیمت بالایی برخوردارند و این موضوع می تواند اعتماد مشتری را جلب کند لذا تنها برند های معتبر هستند که هزینه های زیادی را برای پیشرفت برند خود می پردازند.

 

جمع بندی

ما در این مطلب سعی کردیم به طور خلاصه شما را با مزایای خرید سیم کارت رند برای سرمایه گذاری و یا استفاده شخصی در کسب و کارتان آشنا کنیم. بدون شک خرید این نوع سیم کارت ها در طولانی مدت برای خریداران سود قابل توجهی خواهد داشت. برای خرید سیم کارت رند میتوانید با فروشندگان معتبری که در سایت رندباز فعالیت میکنند در ارتباط باشید. 

 

 

 

سیم کارت 0912 رند از جنس طلاست

تاریخ ارسال : 1402/11/30

سیم کارت 0912

در این چند سال اخیر شاهد قیمت های بالای سیم کارت بوده ایم. در سال های اول که سیم کارت در ایران عرضه شد با کمترین قیمت ها به صورت ثبت نامی فروخته میشد. اما امروزه می بینیم که سیم کارت یکی از دارایی های گران قیمت افراد محسوب می شود،ناگفته نماند که گران قیمت بودن به همه سیم کارت ها تعلق نمی گیرد و یکسری سیم کارت های خاص هستند که با قیمت بالا محاسبه می شود. از طرف دیگر سیم کارت های 0912 که از سال 1372 در بازار ارتباطات ایران موجود شد بخاطر قدمت با اعتبار بالایی برخوردار شد و همین اعتبار باعث شده تا گران قیمت ترین سیم کارت موجود سیم کارت های 0912 باشند. اما قیمت بالای سیم کارت های 0912 علت دیگری هم دارد.و علت این امر آن است زمانی که محصول و خدمات نسبت به متقاضیان کاهش یافته و یا تولید آن محصول متوقف می شود قیمت آن محصول بالاتر می رود.اگر دقت کرده باشید سیم کارت های 0912 کد یک تا کد هشت نسبت به کد ها 0 و 9 خطوط 0912 گران تر هس لذا سیم کارت های 0912 با کد 0 و 9 در حال حاضر این دو کد تولید و عرضه می شود و یکی از دلایل ارزان بودن این خطوط تولید آن می باشد. 

 

سرمایه گذاری روی چه سیم کارتی مناسبت است ؟

در حال حاضر سیم کارت ها به غیر از ابزار ارتباطی توانسته اند بازار گرمی را برای افراد ایجاد کنند. همچنین سیم کارت ها در چند سال اخیر ابزاری برای سرمایه گذاری با مبالغ کم و زیاد شده اند. همانطور که ذکر شد گران قیمت ترین سیم کارت های کشور خطوط 0912 می باشند که متعلق به اپراتور همراه اول هستند، بنابراین سرمایه گذاری روی سیم کارت های همراه اول با پیش شماره 0912 ایده مناسب تری است.  اگر قصد سرمایه گذاری با بودجه بالا روی سیم کارت را دارید می توانید سیم کارت 0912 با کد 1 و 2 را در نظر داشته باشید.

نکته : لازم به ذکر است که قیمت گذاری دقیق سیم کارت فقط توسط کارشناسان قابل انجام است و اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد اطلاع از قیمت سیم کارت خود را دارید می توانید از قیمت گذاری تخصصی سایت رند باز که توسط متخصصان و کارشناسان بر اساس قیمت سیم کارت های مشابه، رند بودن یا نبودن و دیگر شاخصه های دارای اهمیت در قیمت سیم کارت انجام میشود استفاده کنید.

 

سرمایه گذاری روی سیم کارت رند

به طور کلی سیم کارت رند به سیم کارت هایی گفته می شود که از یک عدد چندین بار در شماره تلفن استفاده شده باشد و به راحتی در ذهن کاربر بماند و هر چقدر از یک عدد در شماره بیشتر استفاده شده باشد قیمت سیم کارت افزایش می یابد. برای مثال شماره تلفن 09301111111 اگر این شماره برای افراد عادی موجود باشد میتواند با قیمت میلیاردی معامله شود و به جرات میتوان گفت این نوع شماره میتواند از سیم کارت های 0912 کد یک هم گران تر باشد.به نظر شما اگر این شماره با پیش شماره 0912 برای افراد موجود شود با چه قیمتی محاسبه می شود؟ به همین خاطر سرمایه گذاری بالا روی شماره های رند و خاص میتواند پیشنهاد دیگر  ما به شما باشد که اگر سیم کارت های رند 0912 را خریداری کنید سود سرمایه گذاری شما چندین برابر می شود .

 

سیم کارت رند چه تاثیری در رونق کسب و کار دارد ؟

شماره تلفن یک کلید ارتباطی است، آن را از دست ندهید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از یک فروشگاه خرید آنلاین انجام داده اید و قصد خرید دوباره از همان فروشگاه را دارید ولی اسم برند را فراموش کرده اما بخاطر رند بودن شماره تلفن آن برند هنوز در ذهنتان مانده باشد. به خاطر سپردن شماره توسط مشتریان یکی از پارامترهای جذاب سیم کارت رند در کسب و کار شماست.

یکی دیگر از مزایا و تاثیرات شماره رند اعتبار دادن به برند شما می باشد. همانطور که ذکر شد اکثر سیم کارت های رند از قیمت بالایی برخوردارند و این موضوع می تواند اعتماد مشتری را جلب کند لذا تنها برند های معتبر هستند که هزینه های زیادی را برای پیشرفت برند خود می پردازند.

 

جمع بندی

ما در این مطلب سعی کردیم به طور خلاصه شما را با مزایای خرید سیم کارت رند برای سرمایه گذاری و یا استفاده شخصی در کسب و کارتان آشنا کنیم. بدون شک خرید این نوع سیم کارت ها در طولانی مدت برای خریداران سود قابل توجهی خواهد داشت. برای خرید سیم کارت رند میتوانید با فروشندگان معتبری که در سایت رندباز فعالیت می کنند در ارتباط باشید. 

 


صفحه 3 از 20

رندباز

سایت رندباز در زمینه فروش فوری سیم کارت ، خرید قسطی ، خرید قسطی سیم کارت 912 ، قیمت گذاری سیم کارت و .. فعالیت دارد

saba jafar

نویسنده

97

مقاله

1401/04/01

تاریخ ایجاد