انواع بسته های سیم کارت دائمی ایرانسل

تاریخ ارسال : 1402/08/11

سیم کارت

همانطور که در گذشته توضیح دادیم اپراتور ایرانسل یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین اپراتور های کشور عزیزمان ایران است که با ارائه یک سری خدمات توانسته اعتماد دوستان عزیزمان را به خود جلب کند یکی از این خدمات بسته ایرانسل است که شامل سه نوع میشود اپراتور ایرانسل در حال حاضر چهار نوع بسته دارد که این بسته ها شمل بسته اینترنتی بسته مکالمه و بسته پیامک و بسته ترکیبی است که ما هر کدام را به صورت جدا به شما توضیح خواهیم داد.معنی بسته اینترنتی که واضح است امروزه کله دنیا به سوی اینترنت رفته اند ولی استفاده از اینترنت و فضای مجازی نیازمند به حجم اینترنت است که بسته اینترنت نام دارد و شما خرید بسته اینترنتی به راحتی می توانید از اینترنت استفاده کنید.بسته مکالمه دو نوع دارد بسته مکالمه درون شبکه و بیرون شبکه با خرید بسته مکالمه شما میتوانید بدون پرداخت شارژ به راحتی از بسته استفاده کنید.بسته پیامک هم به همین گونه است که بدون خرید و استفاده از شارژ تان شما میتوانید با خرید بسته پیامک به دوستان خود پیامک ارسال کنید.و در آخر بسته ترکیبی ایرانسل شامل بسته اینترنت بسته مکالمه و بسته پیامکی است یعنی شما میتوانید با خرید بسته ترکیبی از هر سه به بسته به طور همزمان استفاده کنید.

انواع بسته های سیم کارت دائمی ایرانسل

با توجه به این که در اپراتور ایرانسل این امکان برای مشترکین سیم کارت های دائمی فراهم شده و آنها می توانند با فعال سازی بسته های ویژه اینترنت، تماس و پیامک هزینه های ارتباطی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند؛ پیشنهاد می شود؛ مشترکین این اپراتور بعد از مراجعه به وب سایت ایرانسل و آشنایی با بسته های مختلف، با توجه به نیاز و سلیقه خود نسبت به انتخاب و فعال سازی بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته اقدام نمایند.

البته بسته های مخصوص مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل به چند دسته کلی تقسیم می شوند که هر کدام از این بسته ها از ویژگی ها و مزایای خاص خود برخوردار هستند.

انواع بسته های سیم کارت دائمی ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

 

1.     بسته های اینترنت

بسته های اینترنت به عنوان پرکاربردترین و محبوب ترین بسته های مورد نیاز مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل به صورت های زیر ارائه می گردند:

·        بسته های اینترنت روزانه

·        بسته های اینترنت هفتگی

·        بسته های اینترنت ماهانه

 

بسته های اینترنت روزانه

در این بخش بسته های کوتاه مدت روزانه قرار می گیرند که به مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل این امکان را می دهند تا میزان مشخصی از اینترنت را در طول یک روز یا چند روز مصرف نمایند. قیمت و حجم دیتای موجود در بسته های روزانه متفاوت است و کاربران می توانند با در نظر داشتن شرایط خود، مناسب ترین بسته را انتخاب نمایند. بسته های موجود در این بخش معمولا از 50 مگابایت آغاز می شوند و کاربران می توانند از آن برای برنامه های ارتباطی، ارسال و دریافت پیام، استفاده از رسانه های اجتماعی و ... استفاده نمایند.

 

بسته های اینترنت هفتگی

بسته های هفتگی که معمولا از مدت زمان و حجم دیتای بیشتری برخوردارند؛ قیمت بیشتری نسبت به بسته های روزانه دارند. این بسته ها این امکان را برای مشترکین فراهم می کنند تا برای مدت زمان مشخصی از داده بیشتری برای انجام کارهای مختلف اینترنتی خود استفاده نمایند.

 

بسته های اینترنت ماهانه

این بسته ها که از آنها به عنوان بسته های بلند مدت یاد می شود از یک ماه شروع شده و در نهایت به صورت چند ماهه در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل قرار می گیرد. بسته های ماهانه اپراتور ایرانسل از نظر قیمت گران ترین بسته های این اپراتور می باشد که از شرایط و ویژگی های مختلف برخوردار است.

البته مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل توجه داشته باشند؛ قیمت و حجم دقیق تمام بسته های اینترنت ایرانسل ممکن است در طول زمان تغییر کند. به همین خاطر لازم است با در نظر داشتن میزان مصرف خود، به وب سایت این اپراتور مراجعه نموده و از بین بسته های موجود بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

 

2.     بسته های تماس ایرانسل

بسته های تماس ایرانسل به مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل این امکان را می دهد تا از تعداد دقیقه مشخصی برای تماس داخل و خارج از شبکه ایرانسل استفاده کنند. تعرفه این بسته ها که از تعرفه تماس های صوتی ایرانسل کمتر می باشد، مناسب مشترکینی است که نیاز به تماس صوتی بیشتری دارند.

قیمت و تعداد دقیقه مکالمه در بسته های مکالمه ایرانسل متفاوت می باشد و مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل باید با توجه به نیاز خود بهترین و ارزان ترین بسته مکالمه را انتخاب نمایند.

 

3.     بسته های پیامک ایرانسل

اپراتور ایرانسل به منظور رفاه حال مشترکین خود بسته های پیامک ایرانسل را که از قیمت مقرون به صرفه تر و شرایط ویژه برخوردار هستند؛ طرحی نموده که این بسته ها این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل فراهم نموده تا از تعداد مشخصی پیامک در داخل و خارج از شبکه ایرانسل استفاده کنند. مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند از بسته های پیامک ایرانسل برای پیامک های شخصی، اطلاع رسانی، هماهنگی و سایر اهداف مرتبط با پیامک استفاده نمایند.

البته بسته های پیامک ایرانسل نیز ممکن است در طول زمان بر اساس سیاست ها و تصمیمات ایرانسل تغییر کنند؛ به همین خاطر مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل و آگاهی از شرایط بسته های پیامکی، نسبت به انتخاب بسته مورد نیاز خود اقدام نمایند.

 

4.     بسته های ترکیبی ایرانسل

بسته های ترکیبی مفیدترین و کاربردی ترین بسته های ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل می باشد که به مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل این امکان را می دهد تا به طور همزمان از دو یا چند نوع خدمات ( مانند اینترنت و مکالمه ) استفاده نمایند. بسته های ترکیبی معمولا متنوع بوده و به صورت اینترنت و تماس، اینترنت و پیامک، مکالمه و پیامک و ... ارائه می گردند. این بسته ها به مشترک سیم کارت دائمی این امکان را می دهد تا از هر دو خدمات به طور همزمان با قیمت اقتصادی استفاده نماید.

البته در بین بسته های ترکیبی، بسته های مکالمه و اینترنت بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند که معمولا از سوی اپراتور ایرانسل با شرایط گوناگون ارائه می شود.  بنابراین اگر قصد فعال سازی این بسته ها را دارید؛ توصیه می شود حتما به میزان تماس و مصرف اینترنت بسته توجه کافی داشته و بسته ای کاملا متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

قطعا این روزها که هزینه های مختلف ارتباطی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است؛ استفاده از بسته های اقتصادی که معمولا با قیمت تخفیفی در اختیار مشترکین قرار می گیرد؛ می تواند هزینه های کاربران را کاهش دهد. البته به شرطی که بسته انتخابی کاملا متناسب با نیاز کاربر باشد.

علاوه بر این تقریبا همه بسته های ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل قابلیت تمدید خودکار دارند؛ به همین خاطر اگر می خواهید از بسته مورد نظر تنها برای یک دوره مشخص استفاده نمایید؛ حتما نسبت به لغو تمدید خودکار سرویس اقدام نمایید. لازم به ذکر است؛ در صورت لغو سرویس، از سوی اپراتور تعرفه هزینه ها به صورت عادی و با هزینه ای به مراتب بالاتر از قیمت بسته ها برای مشترک در نظر گرفته می شود. 

 

 

نحوه تشخیص سیم کارت دائمی 0912 تهران از شهرستان

تاریخ ارسال : 1402/08/09

سیم کارت 912

همانطور که میدانید سیم کارت دائمی 912 یک بحث بزرگ در بازار سیم کارت 912 است و میتواند برای سرمایه گذاری گزینه مناسب و عالی باشد ولی ممکن است کسانی که میخواهند بر روی سیم کارت سرمایه گذاری کنند از بحث سیم کارت اطلاعات کافی نداشته باشند و دچار ضرر و زیان های فراوانی بشوند.یکی از بحث های مهم در خرید و فروش سیم کارت دائمی 912 این است که خط برای تهران است یا شهرستان خب این موضوع بسیار موضوع مهمی در بازار سیم کارت 912 است چون قیمت های سیم کارت 912 تهران با قیمت های 912 شهرستان در قیمت بسیار تفاوت دارند و ممکن است مشتریانی که در تهران هستند یا میخواهند بر روی سیم کارت 912 سرمایه گذاری کنند دچار کلاهبرداران در بازار بشوند و ضرر کنند ولی اصلا نگران نباشید چون ما در ادامه این مطلب توضیح دادیم که چگونه خط 912 شهرستان را تشخیص بدهند و یک بحث بسیار ساده است که هرکسی میتواند به راحتی این موضوع را درک کند.

دلایل محبوبیت سیم کارت دائمی 0912

 با وجود آن که بیش از سه دهه از عرضه اولین سیم کارت های دائمی کشور توسط اپراتور همراه اول می گذرد، سیم کارت 0912 این اپراتور، گران ترین و پرفروش ترین سیم کارت موجود در بازار به شمار می آید که به دلایل گوناگون مورد توجه خاص و عام می باشد.

برخی از مهم ترین دلایل محبوبیت سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به شرح ذیل می باشد:

·        تاکید بر فعالیت در پایتخت

·        مناسب برای سرمایه گذاری

·        افزایش اعتبار و جایگاه برند کسب و کار یا برند شخصی

·        استفاده از مزایای تجملاتی این خطوط

·        حفظ ارزش مالی سیم کارت

با توجه به این که در این فهرست برخی از مهم ترین دلایل محبوبیت سیم کارت دائمی 0912، تنها مختص شماره هایی است که متعلق به شهر تهران می باشد؛ اگر قصد خرید سیم کارت دائمی 0912 همراه اول را دارید، لازم است حتما قبل از خرید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

 

فرمول تشخیص سیم کارت دائمی 0912 تهران از شهرستان

از آنجا که در حال حاضر تمام پیش شماره های همراه اول از سوی این اپراتور عرضه شدند؛ از سوی فعالان این حوزه یک فرمول کلی برای تشخیص انواع پیش شماره ها ارائه شده که کمک می کند تا به راحتی بفهمید سیم کارتتان متعلق به کدام استان می باشد.

در جدول زیر پیش شماره های استانی سیم کارت دائمی 0912 همراه اول ذکر شده است که بر اساس آن به راحتی می توان سیم کارت دائمی 0912 تهران را از سایر استان ها جدا کرد. بدیهی است اگر شماره مورد نظر شما بر اساس الگوی زیر نباشد؛ سیم کارت متعلق به شهر تهران می باشد.

پیش شماره های استانی سیم کارت دائمی 0912 همراه اول

نوع پیش شماره

نام استان

0912131

سمنان

0912141 – 0912142

زنجان

0912151- 0912153 – 0912152

قم

0912155 – 0912156

مرکزی

0912160 الی 0912169

البرز

0912173 – 0912174

سمنان

0912181 - 0912182

قزوین

 

به همین راحتی با تعمیم دادن این فرمول می توانید کدهای یک تا 8 همه شماره های 0912 را بررسی کنید و متوجه شوید سیم کارت مورد نظر شما متعلق به تهران است یا شهرستان؟ مثلا شماره های 0912231 – 0912331 – 0912431 – 0912531 – 0912631 – 0912731 – 0912831 متعلق به استان سمنان می باشد.

البته این قانون شامل شماره های دائمی 0912 که با کدهای صفر و نه آغاز می شوند؛ نمی گردد و سیم کارت هایی که از این پیش شماره برخوردارند؛ در این رده بندی قرار نمی گیرند. زیرا این شماره ها که در سال های اخیر عرضه شدند به صورت سراسری در کشور توزیع شدند و متعلق به استان یا محدوده جغرافیایی خاصی نمی باشند.

 

چرا تشخیص کد سیم کارت دائمی 0912 همراه اول مهم است؟

به طور کلی سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به خودی خود، باارزش ترین و معتبرترین سیم کارت موجود در بازار ایران می باشد که هم از نظر ریالی و هم از نظر اعتبار و جایگاه از شرایط ویژه و استثنایی برخوردار است؛ حال چرا دانستن این که یک شماره متعلق به تهران است یا شهرستان، یک نکته مهم محسوب می شود؟

درست است که سیم کارت دائمی 0912 همراه اول با ارزش ترین و گران ترین سیم کارت در کشور به شمار می آید؛ ولی در بین سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول نیز رده بندی هایی وجود دارد که آنها را از جهات مختلف در جایگاه های متفاوتی قرار می دهد. مثلا یکی از مهم ترین دسته بندی های انجام شده، قرار دادن آنها در دو گروه سیم کارت رند و معمولی می باشد.

البته در این مطلب منظور، فقط شماره های معمولی 0912 می باشد که در صورتی که متعلق به شهر تهران باشند؛ از مزایای زیر برخوردار خواهند شد:

 

·        مناسب برای سرمایه گذاری

یکی از مهم ترین ویژگی های سیم کارت دائمی 0912 همراه اول، مناسب بودن آنها برای سرمایه گذاری می باشد. البته خرید یا فروش سیم کارت دائمی 0912 به عنوان یک کالای سرمایه ای از قاعده و قانون های خاصی برخوردار است؛ بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارید و به دنبال یک معامله برد – برد هستید؛ خرید یک شماره متعلق به استان تهران یک انتخاب هوشمندانه محسوب می گردد. زیرا بررسی ها نشان می دهد؛ بیشترین صعود قیمت سیم کارت در بازار کشور متعلق به شماره های دائمی 0912 همراه اول متعلق به شهر تهران می باشد.

 

·        مناسب برای پرستیژ و جایگاه اجتماعی

یک نکته مهم دیگر که توجه به آن بسیار ضروری است، نوع استفاده از سیم کارت میباشد، سیم کارت هایی که معمولا  مورد استفاده افراد عادی و شهروندان معمولی قرار می گیرد، تنها کارکرد ارتباطی دارد. ولی افرادی که از شماره  انتظارات  خاص و منحصر بفرد دارند؛ به دنبال شماره هایی می گردند که به نوعی بیانگر جایگاه اجتماعی آنها باشد. به همین خاطر  برخی از افراد مانند پزشکان، وکلا، مدیران، صاحبان مشاغل و افرادی که به دنبال پرستیژ خاص هستند؛ ترجیح می دهند که از شماره هایی استفاده کنند که نشان دهنده پایتخت نشینی آنها باشد.

این افراد که از سیم کارت چیزی فراتر از برقراری ارتباط ساده توقع دارند و از آن برای بالا بردن جایگاه اجتماعی و پرستیژ  استفاده می کنند؛ سیم کارت دائمی 0912 همراه اول که متعلق به شهر تهران باشد را ترجیح می دهند.

 

·        مناسب برای برند سازی

به نظر می رسد آنچه که باعث شده تا سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول به یک کالای تجاری تبدیل شوند، معتبر بودن این شماره ها در بین مردم می باشد که ناخودآگاه به دارنده شماره، جایگاه اجتماعی و پرستیژ بالاتری می بخشد. استفاده از این شماره ها برای برقراری ارتباط تجاری و حس اعتماد، روشی متداول در بین صاحبان کسب و کارها می باشد و آنها تلاش می کنند در شرایط رقابتی، با استفاده از این تکنیک های کوچک اما کاربردی خود را با مجرب تر و معتبر تر جلوه داده و برنده میدان رقابت باشند.

نوع شماره به عنوان یک آیتم اساسی نقش پررنگی در تعیین اعتبار ایفا می کند؛ به همین خاطر برخی از شماره های موجود در بازار، بیشتر مورد توجه قشر خاصی از افراد جامعه که به دنبال برند سازی و پرستیژ شخصی هستند؛ می باشد. علاوه بر این شماره سیم کارت برای این افراد بخشی از هویت آنها بوده که حس اعتماد به نفس آنها را افزایش داده و کمک می کند تا بهتر بتوانند خود و برند خود را معرفی و تبلیغ کنند.

از آنجا که در حال حاضر شماره های سیم کارت دائمی 0912 همراه اول که متعلق به شهر تهران هستند، گران تر و معتبرتر از سیم کارت های دائمی 0912 متعلق به شهرستان می باشند؛ توصیه می شود در هنگام خرید و فروش سیم کارت دائمی 0912 همراه اول حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید و با در نظر داشتن نیاز خود سیم کارتی کاملا مطابق با علاقمندی خود تهیه کنید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

نکات مهم در قیمت گذاری سیم کارت

تاریخ ارسال : 1402/08/09

قیمت گذاری سیم کارت

همانطور که در گذشته ام گفتیم در معامله سیم کارت قیمت گذاری سیم کارت هم برای فروشنده هم برای خریدار از نکات مهم معامله است یعنی اگر راحت بخواهیم توضیح بدهیم قبل از معامله سیم کارت باید حتما توسط یک متخصص قیمت گذاری شده باشد که فروشنده و خریدار هیچکدام ضرر نکنند البته این بحث بیشتر برای سیم کارت های گران قیمت مخصوصا سیم کارت دائمی 912 است که با قیمت بسیار بالایی برخوردارند.برای یکسری از دوستان سوال پیش می آید که قیمت گذاری های سیم کارت چگونه انجام میشود قیمت گذاری سیم کارت یک بحث کاملا تخصصی است که توسط کارشناسان قیمت گذاری انجام میشود و بر اساس قیمت های مشابه سیم کارت و کارکرده و کارنکرده و یک سری مسائل دیگر انجام میشود.برخی از عزیزان میگویند سیم کارت اعتباری من بسیار رند است ولی قیمت پایینی دارد و برایش سوال میشود که چرا قیمت پایین است دوستان توجه داشته باشید در بازار سیم کارت خط های اعتباری هر سه نوع اپراتور خواهان زیادی ندارند و قیمت های آنچنانی دارند لازم به ذکر است بگویم اگر سیم کارت دائمی 912 دارید می توانید قیمت های بالایی از متخصصان قیمت گذاری دریافت کنید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت

همانطور که بیان شد؛ قیمت گذاری سیم کارت یک کار کاملا تخصصی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا اگر سیم کارت خود را با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی عرضه کنید، احتمالا مشتریان خود را از دست میدهند؛ در حالی که قیمت گذاری پایین سود شما را پایین می آورد و شما را متضرر می سازد. پس لازم است با در نظر گرفتن عوامل زیر، معامله ای لذت بخش را تجربه کنید:

 

نوع اپراتور

با توجه به این که اپراتورها می توانند با عرضه خدمات و سرویس های مختلف میزان استقبال از یک سیم کارت را کاهش یا افزایش دهند؛ این آیتم برای بسیاری از افراد به عنوان یک عامل تعیین کننده در زمان انتخاب نوع سیم کارت در نظر گرفته می شود.

در بازار سیم کارت ایران، سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول محبوب ترین و گران ترین سیم کارت موجود در بازار محسوب می شوند. در این بازار، سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل در جایگاه دوم و سیم کارت های اپراتور رایتل در جایگاه سوم قرار دارند.

 

میزان کارکرد سیم کارت

به طور کلی سیم کارت ها از نظر میزان کارکرد به سه دسته کارکرده، کم کارکرد و صفر مخابراتی تقسیم می شوند که همواره قیمت سیم کارت صفر در بازار، بیست درصد گرانتر از سیم کارت های کارکرده می باشد. علاوه بر این میزان استقبال از این نوع سیم کارت ها هم به علت آکبند بودن و عدم دردسرهای تماس های مالک قبلی بسیار بیشتر است.

البته در این خصوص استثنائاتی وجود دارد؛ مثلا همه سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول که از باارزش ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند؛ کارکرده هستند. زیرا چند سالی از عرضه آخرین پیش شماره های این سیم کارت گران از سوی مخابرات می گذرد و تقریبا همه شماره هایی که امروزه در بازار موجود هستند؛ کارکرده هستند. به همین خاطر در مورد سیم کارت دائمی 0912 همراه اول، هر چقدر سیم کارت کم کارکرد تر باشد؛ گران تر است.

 

میزان رندی شماره

میزان رندی یک سیم کارت همیشه بیشترین تاثیر را بر تعیین قیمت سیم کارت دارد؛ به طوری که در برخی شرایط این آیتم می تواند قیمت یک سیم کارت را تا صدها میلیون جابجا نماید.

از آنجا که در شماره های رند به علت تکرار اعداد، به خاطر سپردن شماره بسیار آسان تر خواهد بود؛ این شماره ها مورد توجه خاص صاحبان برندها و مدیران می باشند و از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. البته این ویژگی برای همه افراد یک آیتم مثبت در نظر گرفته نمی شود و برخی از افراد برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از تعقیب ترجیح می دهند تا یک شماره معمولی داشته باشند.

در هر صورت در بازار سیم کارت ایران، شماره های رند و معمولی هر کدام به صورت جداگانه دسته بندی های مختلفی دارند که بر اساس آنها باید قیمت نهایی یک سیم کارت مشخص شود.

 

میزان عرضه و تقاضا

قطعا در بازار سیم کارت ایران عرضه و تقاضا از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری می باشند و نقش تعیین کننده ای در تعیین قیمت نهایی سیم کارت خواهند داشت. به همین خاطر در این بازار هر چقدر میزان عرضه کمتر باشد؛ قیمت سیم کارت نیز بیشتر خواهد بود.

 

بررسی قیمت دیگر سیم کارت ها

در نهایت بهترین گزینه برای تعیین قیمت سیم کارت، بررسی قیمت دیگر سیم کارت های موجود در بازار می باشد که از شرایطی مشابه سیم کارت مورد نظر ما برخوردار است. استعلام قیمت سیم کارت یک روش مطمئن برای تعیین قیمت نهایی می باشد، زیرا به شما یک دید کلی از قیمت سیم کارت هایی که از شرایط و ویژگی های مشابه سیم کارت شما برخوردار هستند؛ می دهد و کمک می کند تا ارزش گذاری سیم کارت خود را بر اساس واقعیت های روز بازار انجام دهید.

 

گام نهایی

از آنجا که در حال حاضر وب سایت های زیادی به صورت کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند؛ در این مراکز قیمت گذاری به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید. البته توجه داشته باشید که در سال های اخیر به دلیل استقبال از این بازار، حضور دلالان بسیار پر رنگ تر از قبل شده است که توصیه می شود؛ برای استعلام قیمت حتما به وب سایت های معتبر و با سابقه ای مانند رندباز مراجعه کنید. ضمن این که رندباز در طول سالها فعالیت مستمر خود به عنوان یک مرجع معتبر قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ایها شناخته می شود و قیمت گذاری سیم کارت در آن به صورت کاملا کارشناسانه و تخصصی صورت می گیرد.

 استعلام قیمت سیم کارت به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، در پلتفرم رندباز بسیار سریع و آسان صورت می پذیرد. قطعا اگر از قیمت سیم کارت خود مطلع نباشید، نمی توانید خریدار خوبی برای آن پیدا کنید و از فروش خود لذت ببرید. به همین خاطر پیشنهاد می شود؛ با مراجعه وب سایت رندباز ابتدا از قیمت سیم کارت خود مطلع شوید و سپس نسبت به فروش آن اقدام نمایید.

البته امکان دارد شما یک قیمت نسبی از سیم کارتتان داشته باشید و با مقایسه قیمت ها بتوانید قیمت آن را حدس بزنید. ولی در شرایط کنونی که عوامل بسیار زیادی بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت موثر است؛ این کار اصلا توصیه نمی شود. زیرا از یک طرف قیمت گذاری در رندباز بر اساس پارامترهای موثر بر قیمت سیم کارت انجام می شود و از طرف دیگر قیمت اعلامی در رندباز کاملا کارشناسانه و به روز بوده و بدور از هرگونه حدس و گمان است.

علاوه بر این رندباز به عنوان معتبرترین پلتفرم تخصصی خرید سیم کارت و فروش سیم کارت به صورت آنلاین این امکان را به فروشندگان حرفه ای و عادی سیم کارت می دهد تا در خانه یا محل کار خود به راحتی و در کسری از زمان از قیمت سیم کارت خود مطلع شده و در صورت تمایل نسبت به فروش آن اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

فقط با 20 هزار تومان، 100 گیگابایت اینترنت یکساله برنده شوید!

تاریخ ارسال : 1402/08/07

اپراتور رایتل

اپراتور رایتل دوباره با یک قرعه کشی جذاب همه مشتریان را شگفت زده کرد این قرعه کشی مختص به 150 نفر است که  شرایطش بدینگونه است هکسی سیم کارت طرح جوان خریداری کند به صورت خودکار اسمش در قرعه کشی 100 گیگابایت یکساله رایتل ثبت میگردد خیلی از دوستان به علت نداشتن اطلاع کافی به دفتر پیشخوان ها مراجعه میکنند ولی در خرید سیم کارت طرح جوان ناموفق هستند و این موضوع یک دلیل بیشتر ندارد و این دلیل این است که اینگونه افراد شرایط سنی را ندارند حداقل سن برای خرید سیم کارت طرح جوان 18 سال است و حداکثر سن 29 سال است . ما سه روش را میتوانیم برای خرید این سیم کارت به شما معرفی کنیم اولی مراجعه به یکی از نمایندگان رایتل است دومین موردمراجعه به فروشگاه های رایتل است و سومین مرود که یکی از راحت ترین روش هاست مراجعه به سایت اصلی رایتل است که ما سومین روش را به مشتریانی که وقت خرید حضوری دارند یا به یکسری علت ها نمیتوانند به صورت حضوری برای خرید مراجعه کنند بسیار پیشنهاد میکنیم.

در حال حاضر این شرایط خاص و ویژه در خصوص سیم کارت اعتباری طرح جوان می باشد که نه تنها از قیمت استثنایی برخوردار است؛ بلکه کلیه خریداران این سیم کارت در قرعه کشی هیجان انگیز 100 گیگابایت اینترنت یکساله شرکت داده خواهند شد.

 

قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله رایتل چیست؟

با فرا رسیدن فصل پاییز، اپراتور رایتل یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین قرعه کشی های خود را اجرا می کند. بر اساس این طرح کلیه کسانی که از اول مهرماه 1402 تا پایان این ماه نسبت به خرید سیم کارت اعتباری جوان این اپراتور اقدام نمایند؛ علاوه بر قیمت استثنایی این سیم کارت در قرعه کشی 150 بسته اینترنت 100 گیگابایتی یکساله رایتل شرکت داده خواهند شد و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

 شرایط شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله

بر اساس اعلام اپراتور رایتل متقاضیان شرکت در این قرعه کشی هیجان انگیز می توانند از یکم تا 30 مهرماه 1402 با خرید سیم کارت اعتباری جوان، یکی از 150 برنده خوش شانس 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله این اپراتور شوند.

 

چه کسانی می توانند در طرح جوان اپراتور رایتل شرکت کنند؟

به طور کلی تمامی جوانان 18 تا 29 ساله، دانشجویان، طلاب و فراگیران علوم دینی در صورت تمایل می توانند در طرح سیم کارت اعتباری جوان رایتل شرکت نمایند و تنها با پرداخت 20 هزار تومان این سیم کارت فوق العاده را دریافت نمایند.

 

ویژگی سیم کارت طرح جوان رایتل

سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل علاوه بر قیمت تخفیفی  20 هزار تومانی، از بسته آغازین به شرح ذیل برخوردار است:

·        25 گیگابایت اینترنت پرسرعت 3 ماهه

·        به مدت یک سال هر جمعه 200 مگابایت اینترنت هدیه

·        3000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت سه ماه

·        پیامک درون شبکه نامحدود به مدت سه ماه

البته این سیم کارت علاوه بر بسته آغازین فوق، از هدایای سه ماهه ( سه دوره 30 روزه ) نیز برخوردار است که به شرح ذیل می باشد:

·        دوره اول: 2+15 گیگابایت اینترنت شبانه

·        دوره دوم و سوم : 2 گیگابایت اینترنت 7 روزه + 2 گیگابایت شبانه

 

نکات و شرایط مهم:

·        مهلت استفاده از 2 گیگابایت اینترنت ساعت های عادی مصرف هر یک از هدایای 30 روزه دوم و سوم در طرح جوان، 7 روز ابتدای هر دوره می باشد و با اتمام این مهلت 7 روزه، مصرف اینترنت مشترک به صورت تعرفه عادی یا در صورت خرید بسته های مصرفی اینترنت، مطابق تعرفه بسته خریداری شده، محاسبه می شود.

·        در صورتی که مصرف هر یک از سرویس ها در طول سی روز به سقف مورد نظر نرسد؛ میزان حجم باقیمانده قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود.

·        در حال حاضر ساعت های افت مصرف در اپراتور رایتل از 2 الی 7 صبح می باشد. البته امکان دارد این ساعت به منظور تأمین بهترین کیفیت قابل ارائه در شبکه رایتل تغییر یابد که در آن صورت به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد.

·        مدت اعتبار بسته آغازین، از زمان ثبت نام سیم کارت شروع و محاسبه خواهد شد. شایان ذکر است پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.

·        قیمت سیم کارت در این طرح با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        مشترکین رایتل می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، از حجم و مدت زمان اعتبار هدایا مطلع گردند.

·        تمامی مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل، مشمول دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری هدیه خواهند شد که برای کسب اطلاعات در خصوص فرایند دریافت سیم کارت هدیه، می توانند به صفحه طرح سیم کارت هدیه رایتل مراجعه فرمایند.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند. به همین خاطر در صورت تمایل به خرید بسته جدید به تاریخ انقضای بسته مصرفی خود توجه داشته باشید.

 

نحوه خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل

در صورتی که تمایل دارید با خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنید، روش های دریافت این سیم کارت به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

·        خرید غیر حضوری از طریق وب سایت رایتل به آدرس Rightel.ir

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ در صورت خرید غیر حضوری، هزینه ارسال سیم کارت 364،000 ریال می باشد.

 

نحوه دریافت سیم کارت جوان برای مشتریان تجاری

در صورتی که سازمان ها و دانشگاه ها تمایل داشته باشند که سیم کارت اعتباری جوان را تهیه کنند؛ می توانند از روش های زیر جهت خرید آن اقدام نمایند:

1.      ارسال درخواست کتبی به نشانی پستی، دورنما یا نشانی پست الکترونیک: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان استاد نجف دریابندری ( ارمغان غربی )، تقاطع مهرداد، پلاک 8

دورنما: 26214696-021

کد پستی: 1967863131

پست الکترونیک: b2b sales@rightel.ir

2.      مراجعه به فروشگاه مرکزی، با به همراه داشتن نامه درخواست خرید و نامه معرفی نماینده

البته بهتر است متقاضیان قبل از مراجعه حضوری، با برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل از مدارک و شرایط خرید به طور کامل اطلاع پیدا کنند.

کلیه علاقمندان شرکت در طرح قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از خطوط رایتلی با شماره 200 و از سایر خطوط با شماره 09202000000 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند. به طور کلی مشخصات و ویژگی های خدمات و جشنواره های منحصر بفرد و جذاب با هدایای خاص و ویژه رایتل در سایت این اپراتور موجود می باشد و علاقمندان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت رایتل به ادرس rightel.ir  نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در آن اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

هدایای اپراتورها به مناسبت هفته وحدت

تاریخ ارسال : 1402/08/01

سیم کارت همراه اول

امروزه سه اپراتور رایج کشور که  ایرانسل رایتل و همراه اول نام دارد با خدمات بالایی برای مشتریان عزیز برخوردار است همانطور که میدانیم اپراتور ها در ایام ها یک سری تدارک یا خدمات رایگان برای مشتریان  عزیزمان انجام میدهند که ما میخواهیم برای شما دوستان خدمات همراه اول را ارائه دهیم چند  نمونه از این خدمات در ولادت پیامبر اکرم و امام صادق ( ع ) می باشد که این خدمات یکسری هدایا است که این هدایا شامل بسته ویژه  همراه اول تخفیف در بسته های اینترنتی و غیره است . هدایای هفته اول ایام وحدت شامل مواردی همچو 180 دقیقه مکالمه درون شبکه و 3 گیگ اینترنت همراه میشود . همانطور که گفتیم همراه اول جزو اپراتور های خوبی است که میتوان با خرید خط های 912 اش سرمایه گذاری کرد و سود خوبی را دریافت کرد . همانطور که میدانید امروزه رایج ترین خط و پر فروش ترین و گران ترین خط 912 است که برای همراه اول است پس میتوان گفت اپراتور همراه اول میتواند معتبر ترین اپراتور و مناسب ترین اپراتور برای سرمایه گذاری است.

هدیه اپراتور همراه اول به مناسبت هفته وحدت

اپراتور همراه اول به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و ولادت امام جعفر صادق ( ع ) مانند هر سال بسته ترکیبی ویژه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی خود در نظر گرفته است که این هدایا همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

بسته ویژه همراه اول به مناسبت هفته وحدت

بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز هفته وحدت بسته تشویقی ویژه ای از سوی بزرگترین اپراتور فعال در کشور برای کاربران سیم کارت همراه اول در نظر رفته شده که مختص این هفته بوده و همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت ( 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول ) در دسترس مشترکین قرار می گیرد.

این هدایا که در حد فاصل 6 مهرماه 1402 تا 11 مهرماه در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول قرار می گیرد؛  تنها در این بازه زمانی قابل فعال سازی بوده و با شرایط استثنایی و قیمت تخفیفی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

هدایای هفته وحدت همراه اول شامل چه مواردی می شود؟

بسته تشویقی ویژه هفته وحدت همراه اول که در راستای تقریب و نزدیک شدن بیشتر مذاهب اسلامی طراحی شده، شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و 3 گیگابایت اینترنت همراه می شود که تنها 3 روز اعتبار داشته و با قیمت تخفیفی  12 هزار تومان در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول قرار می گیرد.

البته بسته ترکیبی در نظر گرفته شده برای مشترکین سیم کارت انارستانی همراه اول متفاوت است و شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و یک گیگا بایت اینترنت همراه می باشد. بسته ترکیبی ویژه مشترکین انارستانی دارای اعتبار سه روزه بوده و با قیمت استثنایی سه هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت در اپراتور همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول که تمایل دارند در بازه زمانی اجرای این طرح بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت خود را فعال نمایند؛ می توانند از روش های زیر برای این کار استفاده نمایند:

·        مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

·        مراجعه به اپلیکیشن پرکاربرد همراه من

·        شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )

البته مشترکین انارستانی باید برای فعال سازی هدیه ترکیبی ویژه هفته وحدت خود کد دستوری  # 6671 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 6671 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

هدیه اپراتور ایرانسل به مناسبت هفته وحدت

اپراتور ایرانسل به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق ( ع ) هدیه و تخفیف ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه و تخفیف که شامل مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه می شود؛ همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل قرار می گیرد.

 

بسته ترکیبی تخفیفی ایرانسل در هفته وحدت شامل چه مواردی است؟

به گزارش روابط عمومی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در بازه زمانی 6 تا 11 مهرماه 1402 از بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه این اپراتور استفاده نمایند.

·        بسته ترکیبی ایرانسل در هفته وحدت

این بسته ترکیبی ویژه که شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی می باشد؛ پس از فعال سازی تنها 7 روز اعتبار دارد و با قیمت تخفیفی 28 هزار تومان در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

در صورتی که به عنوان مشترک ایرانسل تمایل دارید از این بسته ترکیبی استفاده نمایید؛ نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 5 * ( ستاره 5 مربع )

البته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل توجه داشته باشند که در صورت تمایل در بازه زمانی اجرای طرح می توانند این بسته را به دفعات خریداری نموده و فعال کنند.

·        هدیه مکالمه 50 + 5 ایرانسل در هفته وحدت

یکی دیگر از هدایای در نظر گرفته شده برای هفته وحدت، هدیه مکالمه 50 + 5 می باشد که بر اساس آن کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از تاریخ 6 تا 11 مهرماه 1402 می توانند با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل برای فعال سازی این بسته هیجان انگیز می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

با توجه به این که هدایا و بسته های تخفیفی ویژه تنها در ایام هفته وحدت ( 6 تا 11 مهرماه 1402 ) اعتبار خواهند داشت؛ مشترکین سیم کارت های همراه اول و سیم کارت ایرانسل تنها در این بازه زمانی می توانند نسبت به فعال سازی هدایا و بسته های ترکیبی اقدام نموده و بعد از این مدت، امکان دسترسی به آنها از طریق روش های ذکر شده؛ وجود نخواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 


صفحه 19 از 20

رندباز

سایت رندباز در زمینه فروش فوری سیم کارت ، خرید قسطی ، خرید قسطی سیم کارت 912 ، قیمت گذاری سیم کارت و .. فعالیت دارد

saba jafar

نویسنده

97

مقاله

1401/04/01

تاریخ ایجاد